Časté dotazy zákazníků

 Výrobek po mě chce heslo ?! HESLO je    1234    . Pokud budete v OS Mac cokoliv instalovat – vždy bude požadovat heslo i když není žádné zadáno ( toto okno nelze vypnout ). Změna hesla: 1) otevřete si převolby systému , uživatelé a skupiny, změnit heslo – do prvního řádku nepište 1234 do druhého zadejte Vaše heslo a do třetího Vaše heslo znovu, pak potvrdit. Máte nastaveno Vaše heslo. 2) Pokud máte výrobek spárován s Aple ID zkuste zadat heslo k Vašemu Apple ID.

- Výrobek je pojmenován applelevne ?! Pojmenování lze změnit – předvolby systému uživatelé a skupiny , ve spodní části vlevo otevřít zámek pak kliknout na applelevne správce ( pravým tl myši nebo 2 prsty na trackped) a dát pokorčilé volby. Následně přepsat Celé jméno. Nesmíte dávat přepsat nic jiného ! ! !

- Výrobek se strašně hřeje ?! MacBook oproti ostatním značkám funguje jako jeden velký chladič (celé tělo je z hliníku). Na dotyk se tak jeví že jsou VELMI teplé. Běžná teplota CPU je při zatížení 80 stupňů. Při častém zatěžování (HRY, Photoshop, střih videa – teplota 90 stupňů) je možné používat chladící podložky. Ty se dnes

dají pořídit za VELMI přijatelné ceny od 100,- do 2.000,- Kč. Teplotu je lepší nedetekovat rukou, ale pomocí software , který je free (zdarma). Výrobky jsou dnes obdařeny teplotním čidlem, kdy při zahřátí na nebezpečnou teplotu 100 dojde k automatickému vypnutí – toto samozřejmě už samo o sobě není to nejlepší L .

RESET PRAM ( používá se pokud výrobek jeví jakékoliv vady, které by dělat neměl) -

Na klávesnici si najděte cmd+alt+R+P. 1) zapněte MacBook 2) po startu hned stlačte 4 klávesy – stále držte. Ozve se start systému - stále držte. MacBook se vypne a znovu se sám spustí - stále držte. Ozve se start systému po druhé – poté

4 klávesy uvolníme. HOTOVO

Projevování závady :

Nenaběhne systém (přeškrtnuté kolečko , otazník). – Jedná se o systémovou chybu NIKOLIV poškození výrobku.

1) otevřít recovery, disková utilita – ověřit HDD/SSD. Pokud detekuje chybu dát opravit - pokud oprava selže je potřeba reinstalovat systém. Z 50% pomůže RESET PRAM

MacBook při startu pouze pípá. - Záleží na počtu pípnutí ( většinou se jedná o poškození Ram ). Potřeba Ram vyměnit Na display jsou pruhy, barevné čmouhy. - Poškozená grafika. Je za potřebý Oprava/výmněna grafického čipu. 

Uplatnění záruky:

Pokud dojde k poškození výrobku a je na něj stále záruka - nevzniká nárok na okamžité vrácení peněz / výměnu výrobku za nový ! Výrobek musí být otestován zda nebyl uživatelsky poškozen ( např. prolitý vodou ). Poté se závada opraví. Pokud nelze výrobek opravit prodejce může nabídnou totožný nebo výkonnější. Pokud není k dispozici vrací se zákazníkovi celá prodejní cena. Prodejce má na vyřízení reklamace max. 30 dní.

Reklamace HDD/SSD/SSD nand Flash. – Nevzniká nárok na zaplacení ztracených dat/obnovu.

Data je potřeba pravidelně zálohovat.